יורם קראוס הזמנה לפסגת העולם

יורם קראוס הזמנה לפסגת העולם

מתי בפעם האחרונה הייתם בפסגת העולם? יורם קראוס, מנכ"ל חברת SMS ניהול פרויקטים מזמין אתכם לפסגת העולם יחד איתו עם כמה נתונים קטנים שישאירו אתכם פעורי פה.

"מספר המטפסים שהצליחו להגיע לפסגה של האוורסט עד 2007 הוא 2,972. הצער הגדול הוא שישנם לא מעט מטפסים שנהרגו בניסיון לגיע לפסגת האוורסט – 208 מספרם" משתף יורם קראוס.

יורם קראוס מייסד ומנכל חברת SMS

"המשפט "בגלל שהוא שם" נאמר בבסיסו של סיפור אמיתי. המשפט נאמר בכעס על ידי מלרוי בגלל שראיין אותו עיתונאי שהגזים בשאלות ואז הוא נתן לו את התשובה הנפלאה "בגלל שהוא שם"" אומר יורם קראוס.

"הראשונים שניסו להעפיל על ההר הם אנשים משלחת טיפוס מבריטניה. הם ניסו לעשות את זה כשכל אחד מהם לובש ג'קט צמר מטוויד, תחתוני ניילון ונעלי עור. ככל הנראה הדחף לפסגות והגנים של טיפוס ההורים עובירם מדור לדור כי גם הבנים של מאלורי והשאפרה טנזינג טיפסו על האוורסט ולמעשה הצליחו להגיע לפסגה שלו, גם הנכד של מאלורי טיפס על האוורסט והגיע לפסגה" מציין יורם קראוס.

עוד מוסיף יורם קראוס כי האוורסט נקרא על שמו של סר ג'ורג' אוורסט והאמת היא שהוא חשב שם טיבטי או נפאלי יהיה מתאים יותר להר ולמעשה, הוא עצמו לא התלהב מלקרוא להר על שמו. אבל לא שאלו אותו יותר מדי.

יורם קראוס הוא מנכ"ל SMS ניהול פרויקטים, מהחברות הגדווות והמובילות בתחומה במרכז הארץ.
יורם קראוס – כתבה באתר דה מרקר
יורם קראוס – אינסטגרם
יורם קראוס באתר גלובס
יורם קראוס – אתר SMS ניהול פרויקטים

yoram kraus – israelnationalnews

yoram kraus – JPOST

yoram kraus – ktvn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *